Банківські реквізити Карта сайта
Ваше місто:
Відділення Банкомати
Правила користування засо... Головна

Правила користування засобами SMS-banking АТ "БАНК ЗОЛОТІ ВОРОТА"


Правила користування засобами SMS – banking АТ «БАНК ЗОЛОТІ ВОРОТА»

SMS – banking, послуга з надходження на мобільний телефон Клієнта SMS-повідомлення про стан та рух коштів на рахунку.
                                                                                                                     
      Для підключення до послуги SMS – banking  необхідно відправити повідомлення в банк через банкомат (Послуга доступна в меню банкомату: "Інші послуги" - "Повідомлення до банку" - "M-banking") або оформити письмову заяву в банку/відділенні.
    
Послуга SMS – banking дозволяє:

- отримувати SMS-повідомлення при поповненні або списанні коштів з карткового рахунку в банкоматі, банківських та торгівельних терміналах, Інтернет на зареєстрований телефонний номер;
- отримувати SMS-повідомлення по запиту.

Для отримання SMS-повідомлення по запиту необхідно відіслати в банк SMS-повідомлення певної структури. В повідомленні обов’язково вказується тема, що являється номером сервісу.

Перелік сервісів, що надаються:
1. Інформація про сервіси, що надаються «0»;
2. Інформація про баланс карти «1»;
3. Інформація про останню операцію (поповнення або списання коштів з карткового рахунку в банкоматі, банківських та торгівельних терміналах, Інтернет) «2»;
4. Інформація про дві останні операції (поповнення або списання коштів з карткового рахунку в банкоматі, банківських та торгівельних терміналах, Інтернет) «3»;
5. Перевірка статусу карти на предмет знаходження в стоп-списку «4»;
6. Постановка карти до стоп-списку (в разі втрати карти) «12»;

Структура SMS-повідомлення:
       Адреса банку набирається в стандартному для Internet форматі name@domen. Якщо мобільний телефон не підтримує можливість ввести знак «@», замість нього необхідно ввести  ! або &.                                                                      
      Адреса повинна  відокремлюватись від повідомлення що залишилось, пробілом. Тема повідомлення вказується в дужках ( ) - номер сервісу
(для МТС    –   знак оклику  !  !) після адреси sms@gg.kh.ua.
                                                    └ номер сервісу        
                                                                                                                                                         
      Приклад SMS-повідомлення для постановки карти до стоп-списку 
            пробіл ┐  ┌  номер сервісу
sms@gg.kh.ua_(12) 
                                                    пробіл ┐
для абонентів МТС  sms@gg.kh.ua_ !12! - номер сервісу


       Увага! Якщо за телефонним номером зареєстровано декілька карт, в темі SMS-повідомлення необхідно вказати порядковий номер карти в системі, що надається банком при реєстрації картки (порядковий номер необхідно з’ясувати в банку). В іншому випадку SMS-повідомлення будуть сформовані з інформацією за усіма зареєстрованими картами в системі.                                                 
                                                                                                                                            
     Приклад SMS-повідомлення для постановки карти до стоп-списку  
              пробіл ┐   ┌  номер сервісу
sms@gg.kh.ua_(12) 1 - порядковий номер карти в системі.
                                                                                                                                                  
Номера для відправки SMS-повідомлень:
Київстар – 555;
МТС – 1010.
       Для абонентів інших телефонних операторів номер для відправки SMS-повідомлень на e-mail необхідно з’ясувати у мобільного оператора. Якщо SMS-повідомлення не відправляються з телефону, необхідно з’ясувати у оператора мобільного зв’язку, чи підтримує Ваш тарифний пакет послугу відправки SMS-повідомлень на e-mail.

Плата за користування послугою SMS – banking визначається додатком №2 до договору з власником карткового рахунку.
Інформаційний центр 0-800-501-289