Правила користування засо...
Головна
Правила користування засобами SMS-banking АТ "БАНК ЗОЛОТІ ВОРОТА"
Правила користування засобами SMS – banking АТ «БАНК ЗОЛОТІ ВОРОТА»
SMS – banking, послуга з надходження на мобільний телефон Клієнта SMS-повідомлення про стан та рух коштів на рахунку.
Для підключення до послуги SMS – banking необхідно відправити повідомлення в банк через
банкомат (Послуга доступна в меню банкомату: "Інші послуги" - "Повідомлення до банку" - "M-banking") або оформити письмову заяву в банку/відділенні.
Послуга SMS – banking дозволяє:
- отримувати SMS-повідомлення при поповненні або списанні коштів з карткового рахунку в банкоматі, банківських та торгівельних терміналах, Інтернет на зареєстрований телефонний номер;
- отримувати SMS-повідомлення по запиту.
Для отримання SMS-повідомлення по запиту необхідно відіслати в банк SMS-повідомлення певної структури. В повідомленні обов’язково вказується тема, що являється номером сервісу.
Перелік сервісів, що надаються:
1. Інформація про сервіси, що надаються
«0»;
2. Інформація про баланс карти
«1»;
3. Інформація про останню операцію (поповнення або списання коштів з карткового рахунку в банкоматі, банківських та торгівельних терміналах, Інтернет)
«2»;
4. Інформація про дві останні операції (поповнення або списання коштів з карткового рахунку в банкоматі, банківських та торгівельних терміналах, Інтернет)
«3»;
5. Перевірка статусу карти на предмет знаходження в стоп-списку
«4»;
6. Постановка карти до стоп-списку (в разі втрати карти)
«12»;
Структура SMS-повідомлення:
Адреса банку набирається в стандартному для Internet форматі name@domen. Якщо мобільний телефон не підтримує можливість ввести знак
«@», замість нього необхідно ввести
! або &.
Адреса повинна відокремлюватись від повідомлення що залишилось, пробілом. Тема повідомлення вказується в дужках ( ) - номер сервісу
(для МТС – знак оклику ! !) після адреси sms@gg.kh.ua.
└ номер сервісу
Приклад SMS-повідомлення для постановки карти до стоп-списку
пробіл ┐ ┌ номер сервісу
sms@gg.kh.ua_(12)
пробіл ┐
для абонентів МТС sms@gg.kh.ua_ !12! - номер сервісу
Увага! Якщо за телефонним номером зареєстровано декілька карт, в темі SMS-повідомлення необхідно вказати порядковий номер карти в системі, що надається банком при реєстрації картки (порядковий номер необхідно з’ясувати в банку). В іншому випадку SMS-повідомлення будуть сформовані з інформацією за усіма зареєстрованими картами в системі.
Приклад SMS-повідомлення для постановки карти до стоп-списку
пробіл ┐ ┌ номер сервісу
sms@gg.kh.ua_(12) 1 - порядковий номер карти в системі.
Номера для відправки SMS-повідомлень:
Київстар – 555;
МТС – 1010.
Для абонентів інших телефонних операторів номер для відправки SMS-повідомлень на e-mail необхідно з’ясувати у мобільного оператора. Якщо SMS-повідомлення не відправляються з телефону, необхідно з’ясувати у оператора мобільного зв’язку, чи підтримує Ваш тарифний пакет послугу відправки SMS-повідомлень на e-mail.
Плата за користування послугою SMS – banking визначається додатком №2 до договору з власником карткового рахунку.